Sunday, March 22, 2009

TAKLIMAT IT & SMART SYSTEM Bagi P059 Bukit Gantang





Pada 22 Mac 2009 jam 2 petang tadi telah diadakan Sesi Taklimat kepada para petugas IT dan Smart System Puteri bagi memantapkan lagi persiapan jentera dalam menghadapi Pilihanraya Kecil Parlimen Bukit Gantang ini. Taklimat diadakan di Pejabat UMNO Bahagian Bukit Gantang dan disampaikan oleh YBhg Datin Maizatul Akmam bt Hj Alawi, Pengerusi Biro IT Puteri UMNO Malaysia.

Para peserta terdiri daripada Puteri Bukit Gantang, Parit Buntar, Beruas dan Sg Siput. Turut bersama ialah Noraini Idris, EXCO PUM, Kak Mazariah, Pegawai IT PUM dan Pn Jamilah Zakaria , Ketua Puteri Bukit Gantang. Saya mewakili Puteri UMNO Perak mengucapkan ribuan terimakasih kepada rombongan Datin Maizatul Akmam yang sudi bersama-sama membantu jentera Puteri UMNO Perak. Syabas juga buat Jamilah dan barisan AJK nya yang menunjukkan komitmen yang tinggi sepanjang tempoh ini. Marilah kita sama-sama berikrar membantu UMNO mendapatkan semula Parlimen Bukit Gantang ini.

1 comment:

Anonymous said...

Updating of The SMART system should be an ongoing process not an ad hoc exercise. Ini masalah dengan UMNO, selalu sangat cuai.

x-Exec.Sec BN Penang Youth